***

Sestra me je slagala. Ipak nece dobit blizance.


Kada mi je to saopstila prije jedno 2 mjeseca, ja nisam mogla doci sebi.
Ova prva sestra sto je dobila djecu, dobila je blizance. Ova druga ce dobit trojke za koji mjesec. Ja sam sljedeca za par godina..
I kad me neko pita za nju, prvo pitanje je:”Jel prirodno zatrudnila ili vjestacki?”. Niko nju ne smije da pita, pa svi pitaju mene. Pa gdje ljudi nece sve zabadat svoj nos.

Trebala/trebam joj otici. Bukirala sam let prije 2 mjeseca sad za 16.07. kartu sam platila skoro “dzaba”. Uzela sam i 8 dana godisnjeg zbog nje. Ali, vec je par dana u bolnici i najvjerovatnije nece je pustiti dok se ne porodi- Sto znaci da ja ipak ne bi trebala otic. Nije mi krivo sto ce mi mozda propast karta (ako se poboljsa stanje moci ce je pustit da ide kuci), nego eto necemo se dugo videjt. Jer bih ja eventualno mozda mogla tek u februaru sljedece godine ici.

I sad, ako mi propadne sve to sto sam s njog dogovorila, imam 8 dana slobodno. A sta da radim? Gledam s momkom ponude sto imaju, da bar nas dvoje odemo negdje. Ali vecina ne godi. Gledali smo i ovako neke destinacije gdje bi isli i bez agencije, i to nije bas nesto jer moramo organizovat nekako prevoz. Sto se tice buseva i nije nesto.
Ako imate neki prijedlog gdje bi se moglo otic, pisite 😛

sorel_
Određivanje je ograničavaje.

1 komentar

Komentariši